Gaustatoppen

vandaag zijn we de Gaustatoppen opgeklommen. Een wandeling van ca 10 kilometer. 5 heen en 5 terug. In totaal klim je circa 800 meter omhoog. Het was prima weer met veel zicht alle kanten op. Veel klimmen over dikke rotsen. Ondanks de zon was het wel koud. een jas over de fleecetrui kon prima. Na een uur of 4 lopen kwamen we bij de hut aan. Hier hebben we wafels gegeten en chocolademelk gedronken. Vanaf de hut kun je nog een klein stukje verder omhoog, maar omdat dat een gevaarlijk stuk is met diepe afgronden hebben we dat niet gedaan.

De terugweg hebben we in ca 2,5 uur gelopen. Naar beneden gaat een stuk sneller. De kinderen rennen van de berg af. Ook Nick die wat klaagde over een zere enkel (dat schijnt erg mee te vallen).

Morgen gaan we naar Kristiansand, de plek waar we zondag op de boot gaan naar denemarken. We willen een paar dagen aan zee staan om kibbelingvis te vangen (volgens Nick).

Als we zondag aankomen in denemarken rijden we naar Billund om nog 2 dagen legoland te doen. woensdag zijn we dan weer thuis als alles goed gaat. (nog 1 week dus!)

Reacties

Reacties

Arjan

Al een camping uitgezocht in Kristiansand? Was voor ons toen een beetje lastig. Allemaal zeecampings met bijzonder publiek. Ik kan die van ons proberen op te zoeken als je dat wilt. Ik hoor wel. Dit was mijn laatste reactie, moet niet gekker worden.

wilco

laat maar weten waar je stond, moet wel aan zee zijn voor de kibbelingvis

Arjan

Wij stonden op roligheden. Maar als je de recenties leest hierover in 2012, lijkt me dat geen goed plan. Wij hebben er trouwens prima gestaan toen. Je vindt vast wel wat. Ik kan me herrineren dat de campings die we hadden uitgezocht vol waren en dat we toen hier terecht kwamen. Succes.

Arjan

Is er trouwens ook fish-frietvis? Lijkt me lekkerder. Vraag hem maar eens.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!