de eerste dagen

Omdat we op weinig plekken internet hebben even een verhaaltje van de eerste paar dagen. Zondagmiddag zijn we vertrokken naar Zweden. De twee boten genomen en toch maar in een keer doorgereden naar Ullared. Daar waren we om half 3. Op een parkeerplaats dicht in de buurt van de winkel kun je s'nachts parkeren en slapen. Smorgens om 8 uur een plekje op de camping gezocht.

Daarna naar de Gekas waar we onder andere wat paardrijbroeken hebben gekocht. Sandra een jas en verder wat kleine dingen. De kinderen hebben technisch lego en playmobiel gekocht.

Dinsdag zijn we vertrokken richting Idre. Dit is ongeveer 700 kilometer. Onderweg hebben we in de buurt van torsby overnacht. Omdat het regenachtig was en we de komende dagen geen elektriciteit meer hebben hebben we hier alle G1000 kleding gewaxt en met de föhn verwarmd. Hierdoor is alles mooi waterdicht.

Woensdag zijn we aangekomen in Idre. Een lagerplats gezocht direct na Idre. We staan hier voor 60 kronen per nacht (6,40 euro) en er is brandhout voor een kampvuur. De toilet is chemisch en verder is er niks. S 'Avonds op het vuur spareribs gegrild. Tevens de rugzakken ingepakt want morgen gaan we de bergen in en blijven we een nachtje in de bergen