Nog een dagje Vilhelmina

We zijn een dag langer in Vilhelmina gebleven. Het weer is nog steeds goed. Volop zon en een graad of 20. Vandaag zijn we wezen kanoen. Roelof en Alinda met hun eigen kano, wij met een gehuurde van de camping (zie de nieuwe filmpjes).

Morgen gaan we waarschijnlijk verder richting Jackvik, Dichtbij de Noorse grens en de poolcirkel. de weersvooruitzichten zijn niet bijzonder goed, maar we zien wel. Morgen zou het nog goed zijn, daarna een paar dagen regen.

De kinderen zijn druk aan het vissen, ze halen de ene na de ander vis uit het water.

Vooral stekelbaarsjes en voorntjes.

Roelof doet zijn best met de vliegvishengel, maar ze willen nog niet echt bijten.Dan vanavond de bbq maar weer aan met vlees uit de winkel (die hier dagelijks tot 22.00 uur open zijn).

Wilco

Sanny

hallo vakantiegangers! Wat een uitgestrektheid daar......... Eindeloos. Leuk die kano filmpjes. Voorzichtig roeien denk ik, want volgens mij raak je meteen onderkoeld als je er in dondert.... Fijn dat het weer een beetje mee zit. Hier is eindelijk omgeslagen dus jullie mooie weer is volgens mij naar beneden gezakt. Ben benieuwd hoever naar boven jullie eindigen. Hier alles goed. Rob heeft jullie buren van eieren voorzien want de produktie is nog steeds prima. Verder geen spannende dingen in Kiel gebeurd; tis hier maar stil (op alle grasmaaiers na). Geniet ze nog!