Mora

We zijn in Mora, caravan staat op zijn plek. Vandaag circa 550 kilometer gereden. Het is hier redelijk weer. af en toe wat druppels regen een graadje of 18. We staan op camping Mora parken, 500 meter lopen naar het centrum. We willen hier het Mora messenfabriek bekijken en gaan waarschijnlijk donderdag weer verder naar het noorden.

meer volgt

wilco

Sanny

Jeeeeeeeeeeeeetje, dacht dat die ene foto een caravan-winkel was. Totdat Rob vertelde dat het een parkeerplaats was en-route. Jeetje wat een caravans! Het weer hier is scheisse dus jullie missen niks. Gaat goed met het vee. Rob kon het natuurlijk niet over zijn hart verkrijgen om de kippen opgesloten te houden dus die lopen alweer los. Geen roofvogel meer gezien maar ja, je weet nooit.......
Buurman Van Ringen kwam maandag thuis en ging meteen het gras maaien. Hij heeft gisteren jouw gras gemaaid! Hoezo rust.....
Veel plezier daar en shop ze! Houd je een beetje in want het zal wel likkebaarden zijn bij die messenfabriek. Succes met de verdere reis. Groetjes, Sanny & Robbie

Gerrit Reefman

Ik heb net de reactie van je buurvrouw gelezen wat betrefd de werkzaam heden om en rond het huis is vast een reden om vaker op vakantie te gaan.gr pa

Sanny

Waren trouwens Rob zijn kippen die los lopen. Die van jou zitten gewoon int hok. Hier nog steeds regen en wind, lijkt wel herfst. Tegenvaller ja, die messenfabriek maar wel beter voor de portemonnaie! Ach, er komen vast nog wel meer mooie keuken-winkels / fabrieken dus het geld komt wel op. Komt het prachtige merk Arabia (o.a. serviezen) ook niet uit Zweden?
Er valt hier verder niks te melden behalve dat het wel erg donker is naast ons. Valt wel op, zeker met dit donkere weer. Gelukkig hebben wij nog een vakantie tegoed want anders wordt het wel een hele lange herfst. Toedeledoki and have fun!