Ullared

Vandaag aangekomen in zweden. Gisteren om half 5 vertrokken uit Kiel Windeweer en om 00.45 uur stonden we op de parkeerplaats, net na de brug in Malmö.

Het ging allemaal makkelijk, geen files, boot precies op tijden weinig stoppen om te plassen.

Vanmorgen om ca 8 uur weer verder gereden naar Ullared. Na een kilometer of 20 zijn Roelof en alinda aangesloten en zijn we samen verder gereden naar de camping in Ullared. Plek genoeg, de camping is weer een stuk groter geworden.

In de Gekas is het flink druk. Heel wat uurtjes rondgelopen en flink wat gekocht. Jassen, speelgoed, slaapmatjes, muggenpetten enz.

Arjan en renate staan hier ook. Een paar plekjes verderop op de camping. Vanmiddag samen wezen winkelen.

Vandaag wat buiig weer. af en toe zon, maar ook korte maar flinkebuien

Morgen gaan we verder naar het noorden. Het is de bedoeling dat we in Mora uitkomen. Hoelang we daar blijven is nog niet duidelijk. We willen redelijk snel naar de poolcirkel, om daarna via noorwegen weer af te zakken naar beneden

Wilco

arjan

Leuk zo'n blogje. Volgend jaar ook maar eens aanmaken. Goeie reis.

Sverige ar jate bra!

gerrit reefman

Ik heb het bericht door gestuurd aan enkele bekenden oomtje cor mudman timpers joke rini mam arjan.gr

janny reefman

hartstikke leuk zo'n blog. we zullen jullie belevenissen op de voet volgen

gerrit timpers

dit is heel mooi ook om te volgen